U rivestimentu murale in PVC pò esse cusì bellu!

Dapoi l'antichità, a ricerca di a "bellezza" da l'umanità ùn hà micca cessatu. Dighjà da a fine di u Medievu à u principiu di u XVIII seculu, i nobili svedesi è i mercanti ricchi anu cuminciatu à aduprà i rivestimenti murali cum'è decurazione interni. I stili eranu rivestimenti murali in cachemire, rivestimenti murali Gobelin è doratura. Rivestimenti murali in pelle, rivestimenti murali in raso di vellutu, ecc., Per mustrà a so identità. Più tardi, i muri simulati (tessuti di cotone) sò diventati pupulari trà i civili è sò diventati di moda.

dc54564e9258d109b3a67807bda899b86d814d31

Oghje ghjornu, cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia di produzzione, i tippi di carta da parati murale continuanu à cresce. Cù u so propiu ritardante di fiamma, antibattericu, muffa, impermeabile è antifouling, i rivestimenti murali in PVC sò più adattati à i bisogni di vari ambienti è rispondenu à i bisogni di e persone muderne. , chì ùn hè micca paragunatu da altri materiali di decorazione murale.

Tuttavia, alcune persone scherzosamente dicenu chì u rivestimentu murale in PVC ùn pò esse una "moda à a moda" per i muri, perchè a prima impressione di u publicu di u rivestimentu murale in PVC hè a so praticità.

1. U "unicu" di u rivestimentu murale in PVC

I culori di goffratura tridimensionale è di alta saturazione produtti da u rivestimentu murale in PVC sò ineguagliati da i rivestimenti murali è i carta da parati tradiziunali in tessutu tricotatu. I rivestimenti murali in PVC ponu esse cumbinati cù belli mudelli tridimensionali è mudelli culuriti per creà una superficie piatta. L'effettu visuale chì u rivestimentu murale ùn pò micca ghjunghje

I rivestimenti murali in PVC sò rotulati da rulli, chì ponu mischjà diversi schemi, diversi materiali è diversi culori. Rispuntendu à i rivestimenti murali à materiale unicu chì facenu solu cambiamenti di mudelli, i rivestimenti murali in PVC ponu pruduce forme è disegni più ricchi, tanti alberghi di alta gamma sceglieranu i rivestimenti murali in PVC cum'è materiali di decorazione murale.

sdgd

2. U rivestimentu murale in PVC pò "mantene a ghjuventù per sempre"

U primu sentimentu hè impurtante, ma più impurtante hè cumu per mantene sta "bellezza". In u tempu dopu a custruzzione hè finita, parechji rivestimenti murali anu prublemi cum'è invechjamentu materiale è decolorazione. Rispuntendu à altri tippi di rivestimenti murali, rivestimenti murali in PVC, filmi calandrati in PVC compattati ponu mantene megliu a "ghjuventù", ancu dopu un longu periodu d'usu, anu sempre i culori originali culuriti è a texture luminosa. Hà ancu i vantaghji di esse impermeabile, antifouling, è di pulizia d'acqua

3. U rivestimentu murale in PVC hè adattu per più scenarii

Parechji alberghi, lochi di divertimentu, ristoranti, ristoranti è edifici d'uffiziu basanu à sceglie di aduprà rivestimenti murali in PVC per a so decorazione murale interiore. Alcuni sviluppatori vendenu ancu pruprietà residenziali di alta gamma, edifici di appartamenti, è edifici di uffici dopu chì sò stati decorati cù rivestimenti murali in PVC.

Hf426ab461d3d4689af7697ad07e160882


Tempu di posta: Oct-12-2020